Meniu

Termeni livrare

* Produsele aflate pe stoc se pot trimite catre firmele de curierat in 24 de ore;

* Pentru comenzi speciale acestea pot fi livrate intr-un interval de timp stabilit de comun acord de catre parti.

Taxa de livrare

Pentru comenzile ce depășesc suma de 300 lei, livrarea este gratuită in raza de acoprire Fan Courier sau Posta Romana

Comanda minimă care se poate plasa pe site este de 40 lei.

-In orasele unde Fan Courier are birou, livrarea costa pana la 29 lei per colet. Lista completă a acestor localităţi o puteţi consulta AICI.

* Durata de livrare a produselor este de aproximativ 24 ore după ce unul dintre operatorii noștri vă confirmă comanda telefonic.

* În anumite zone mai îndepărtate, în preajma sărbătorilor sau din cauza condițiilor meteo nefavorabile, curierii pot avea uneori întârzieri în livrarea comenzilor!

Comenzile plasate și confirmate până în orele 15:00 se livrează către d-voastră a doua zi lucrătoare.

Pentru livrare în aceeaşi zi comanda trebuie să fie plasată şi confirmată înainte de ora 15:00

Înainte de sărbători importante, vă recomandăm să plasaţi comenzi cu cel puţin 3 zile în avans.

Livrarea de la Sorana Prodcom în alte localităţi se face prin intermediul Fan Courier. Comanda trebuie plasată cu minim 24 de ore înainte de data de livrare (ex: pentru livrare miercuri, comanda se face până marţi la ora 15).

Livrarea costa astfel:

In orasele unde Fan Courier are birou, livrarea costa 29 lei per colet. Lista completă a acestor localităţi o puteţi consulta AICI.

Pentru celelalte localităţi, pentru care se percepe taxă pentru kilometri suplimentari, este necesar să ne contactaţi înainte de plasarea comenzii pentru a verifica exact suma de plată pentru transport. Ne puteţi suna la 0763695005 , 0744571910. sau puteţi să ne scrieţi prin email la:sorana.obiectebisericesti@gmail.com">sorana.obiectebisericesti@gmail.com">sorana.obiectebisericesti@gmail.com">sorana.obiectebisericesti@gmail.com

2-Puteti comanda si direct pe email pe adresa sorana.obiectebisericesti@gmail.com

3-Ne puteti contacta la unul din numerele : 0763695005 sau 0744571910

Indiferent de modalitatea in care alegeti sa comandati va stam la dispozitie pentru orice detaliu si informatie,atat la numerele de telefon afisate cat si pe email.

Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore pana la 15-20 de zile in functie de disponibilitatea in stoc.

Plata se face ramburs. Platiti atunci cand primiti coletul.

Modificări şi anulări de comenzi.

Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisă şi trimisă la adresa sorana.obiectebisericesti@gmail.com

Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci şi opt (48) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim cinci (5) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Paste, 1-8 Martie – din cauza volumului extrem de mare de comenzi în aceste perioade).

Reclamaţii:

La Sorana Prodcom, facem toate eforturile pentru a vă asigura că veţi primi servicii excelente.

În cazul în care, în orice moment, aveţi probleme cu o comandă, vă rugăm să ne trimiteţi un e-mail la adresa: sorana.obiectebisericesti@gmail.com care să cuprindă numele şi datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, email şi numărul comenzii la care se referă reclamaţia) şi obiectul reclamaţiei – descriere şi fotografii, dacă este cazul.

Disponibilitatea anumitor produse şi altor articole de pe site-ul nostru se poate schimba în orice moment, fără preaviz.In functie de disponibilitatea produsului dorit acesta poate fi trimis prin curierat in aceeasi zi sau la comanda la o data stabilita de ambele parti.

Va rugam sa considerati comanda confirmata doar dupa ce primiti un email de confirmare sau in urma unei discutii telefonice cu agentii nostri de vanzari!

Va multumim!

Pentru comenzile de peste 300 ron livrarea prin Fan Courier este GRATUITA in raza de acoperire Fan Courier

In cazul in care suntem anuntati de catre Fan Courier ca destinatarul nu a fost gasit la adresa de livrare si/sau nu a putut fi contactat telefonic, exista posibilitatea ca livrarea sa fie amanata pentru a doua zi, caz in care Sorana Prodcom nu poate fi raspunzatoare de depasirea termenului de livrare.

Pentru comenzile ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Sorana Prodcom face livrari in strainatate.

Este responsabilitatea clientului de a ne furniza adresa corectă la care se va face livrarea. În cazul oricărei erori sau nepotrivire de adrese, nu putem fi traşi la răspundere şi prin urmare, nu vom fi responsabili pentru orice fel de cerere de înlocuire sau de restituire. În cazul în care livrarea nu se efectuează deloc, din cauze care nu ţin de vina clientului, va vom oferi posibilitatea de înlocuire a comenzii sau de despăgubire. Clientul nu va fi în măsură să pretindă o altă comandă sau o despăgubire în valoare mai mare decât comanda plasată şi neonorată.

Sorana Prodcom nu va fi făcută responsabilă pentru:

· Produse livrate la adrese incorect furnizate de destinatar.

· Livrări nereuşite care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrării, la adresa furnizată de către expeditor.

· Calitatea deteriorata a produsului ca urmare a unei adrese de livrare incorect furnizată de destinatar, sau o redirecţionare solicitată de acesta.

· Produse cu probleme de calitate cauzate de manevrarea necorespunzătoare de către destinatar.

POLITICA DE RETUR

Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a contractului din partea consumatorului este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.
Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele incheiate la distanță fără a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi deteriorate din vina destinatarului,cu urme de uzura sau produse similare dar nu cele originale expediate de catre societatea noastra. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mai:l sorana.obiectebisericesti@gmail.com unde vor specifica următoarele:

produsul/produsele pe care doresc să le returneze

-motivul returului

-opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

FORȚA MAJORA

Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți.

Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

LEGEA APLICABILĂ

Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea română. Orice neînțelegere intervenită între Comerciant și Client în legătură cu raporturile decurgând din prezentul Contract urmează să fie rezolvate pe cale amiabilă, iar în caz de eșec, să fie supuse instanțelor competente.